колеги интересуваме на алфа ромео 145 1.4т.с. 2000г феислифт ставали колекторната траба стария двигател която е аломиниева маи,а на моита е пласмасова????благодаря ви предварително!!!
Известие
Collapse
No announcement yet.
За 145т.с. смукателна колекторна тръба?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Тя че може да се сложи може,но не е добре и колата няма да върви както с пластмасовия.Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
Mercedes Benz A170 CDI FL '01
Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08
Comment
-
Първоначално публикувано от acko88 Покажи съобщениеТя че може да се сложи може,но не е добре и колата няма да върви както с пластмасовия.
аз лично не виждам (усещам) разлика във вървенето с двата вида колектори146 Turbo
Comment
-
Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщениеЩо? кой каза.....и по каква причина не е добре
аз лично не виждам (усещам) разлика във вървенето с двата вида колекториAlfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
Mercedes Benz A170 CDI FL '01
Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08
Comment
-
Предполагам имаш предвид VIS (Variable Intake System)... Което доколкото знам е електро-механична система (няма датчици) и не е проблем да се "премахне", ползвайки алуминиев колектор без такава система... Най-добре да каже някой който е подменял пластмасов с алуминиев колектор.
AR 145 QV '97
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеА на мене защо ми се струва,че Астронома ще си слага обикновена газова!
Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
Mercedes Benz A170 CDI FL '01
Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08
Comment
-
Първоначално публикувано от chico Покажи съобщение... Най-добре да каже някой който е подменял пластмасов с алуминиев колектор.няколко поста по-нагоре съм споменал че не виждам разлика във вървенето,а преправянето не е нищо сложно
146 Turbo
Comment
-
Много добре си става, аз съм с обикновена газ и с метален колектор....и тази сутрин запали на газ, сигурно беше около 0.......да му мислят тия с газовите инжекции
А за 1.4, 1.6 и 1.8 колектора е еднакъв.... само четирите всмукателни тръби бяха с 0.5мм по-теснички...Alfa Romeo 146 1.6 t.s.
Comment
-
Първоначално публикувано от chico Покажи съобщениеПредполагам имаш предвид VIS (Variable Intake System)... Което доколкото знам е електро-механична система (няма датчици) и не е проблем да се "премахне", ползвайки алуминиев колектор без такава система... Най-добре да каже някой който е подменял пластмасов с алуминиев колектор.145 QV ex.
146 Boxer TOTAL ex.
147 T.S. Sele top
Lancia Dedra 2000 16
Comment
-
Първоначално публикувано от zdravio Покажи съобщениеVIS - при Фиат и Ланча, а както му викаме ние на Т.С.-а вариатор.
От всичко казано дотук излиза, че няма да се получи нищо фрапантно при замяна на пластмасов колектор с алуминиев.166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеСъвсем различно е. Вариатора променя фазите на газоразпределение на чрез завъртане на смукателния вал. VIS променя дължината на смукателния колектор. От него е разликата в конете при ТС 1,8 и 2,0 - 140/144 и 150/155 коня. Тия които го имат, са повече коне (на книга). Ролята му е не толкова да увеличава конете, а да подобри кривата на въртящия момент в ниските обороти, чрез оптимизиране на пълненето.
От всичко казано дотук излиза, че няма да се получи нищо фрапантно при замяна на пластмасов колектор с алуминиев.145 QV ex.
146 Boxer TOTAL ex.
147 T.S. Sele top
Lancia Dedra 2000 16
Comment
Comment