Известие

Collapse
No announcement yet.

За 145т.с. смукателна колекторна тръба?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • За 145т.с. смукателна колекторна тръба?

    колеги интересуваме на алфа ромео 145 1.4т.с. 2000г феислифт ставали колекторната траба стария двигател която е аломиниева маи,а на моита е пласмасова????благодаря ви предварително!!!
    sigpic
    АЛФА РОМЕО 145

  • #2
    предполагам имаш впредвид всмукателния колектор колега попринцип става,но с леки преправяния за да пасне твоя дросел на металния колектор
    146 Turbo

    Comment


    • #3
      ...

      ок ,значи ако ми изпадне колектор от стария двг да го взимам!!!
      sigpic
      АЛФА РОМЕО 145

      Comment


      • #4
        Тя че може да се сложи може,но не е добре и колата няма да върви както с пластмасовия.
        Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
        Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
        Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
        Mercedes Benz A170 CDI FL '01
        Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от acko88 Покажи съобщение
          Тя че може да се сложи може,но не е добре и колата няма да върви както с пластмасовия.
          Що? кой каза.....и по каква причина не е добре
          аз лично не виждам (усещам) разлика във вървенето с двата вида колектори
          146 Turbo

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
            Що? кой каза.....и по каква причина не е добре
            аз лично не виждам (усещам) разлика във вървенето с двата вида колектори
            Ами от Бобо съм го чувал,че на пластмасовия има някаква система ли датчик ли е някав (Виса) даже незнам дали е правилно като найменование,но това нещо го няма на алуминиевия и от там идва проблемацията.Той ако погледне темата ще обясни по ясно че аз нищо непомня.
            Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
            Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
            Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
            Mercedes Benz A170 CDI FL '01
            Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

            Comment


            • #7
              Предполагам имаш предвид VIS (Variable Intake System)... Което доколкото знам е електро-механична система (няма датчици) и не е проблем да се "премахне", ползвайки алуминиев колектор без такава система... Най-добре да каже някой който е подменял пластмасов с алуминиев колектор.

              AR 145 QV '97

              Comment


              • #8
                А на мене защо ми се струва,че Астронома ще си слага обикновена газова!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                  А на мене защо ми се струва,че Астронома ще си слага обикновена газова!
                  Не той си имаше вече газова и явно е имало и детонация,днес разбрах че си е сложил алуминиев колектор.
                  Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                  Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                  Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                  Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                  Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от chico Покажи съобщение
                    ... Най-добре да каже някой който е подменял пластмасов с алуминиев колектор.
                    Ми аз точно по тая причина писах в темата няколко поста по-нагоре съм споменал че не виждам разлика във вървенето,а преправянето не е нищо сложно
                    146 Turbo

                    Comment


                    • #11
                      Много добре си става, аз съм с обикновена газ и с метален колектор....и тази сутрин запали на газ, сигурно беше около 0.......да му мислят тия с газовите инжекции
                      А за 1.4, 1.6 и 1.8 колектора е еднакъв.... само четирите всмукателни тръби бяха с 0.5мм по-теснички...
                      Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от chico Покажи съобщение
                        Предполагам имаш предвид VIS (Variable Intake System)... Което доколкото знам е електро-механична система (няма датчици) и не е проблем да се "премахне", ползвайки алуминиев колектор без такава система... Най-добре да каже някой който е подменял пластмасов с алуминиев колектор.
                        VIS - при Фиат и Ланча, а както му викаме ние на Т.С.-а вариатор.
                        145 QV ex.
                        146 Boxer TOTAL ex.
                        147 T.S. Sele top

                        Lancia Dedra 2000 16

                        Comment


                        • #13
                          VIS = Variable Induction System
                          Variable Valve Timing
                          Двете системи са съвсем различни.
                          Last edited by toto99; d.m.y г., 11:19.
                          Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от zdravio Покажи съобщение
                            VIS - при Фиат и Ланча, а както му викаме ние на Т.С.-а вариатор.
                            Съвсем различно е. Вариатора променя фазите на газоразпределение на чрез завъртане на смукателния вал. VIS променя дължината на смукателния колектор. От него е разликата в конете при ТС 1,8 и 2,0 - 140/144 и 150/155 коня. Тия които го имат, са повече коне (на книга). Ролята му е не толкова да увеличава конете, а да подобри кривата на въртящия момент в ниските обороти, чрез оптимизиране на пълненето.

                            От всичко казано дотук излиза, че няма да се получи нищо фрапантно при замяна на пластмасов колектор с алуминиев.
                            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                              Съвсем различно е. Вариатора променя фазите на газоразпределение на чрез завъртане на смукателния вал. VIS променя дължината на смукателния колектор. От него е разликата в конете при ТС 1,8 и 2,0 - 140/144 и 150/155 коня. Тия които го имат, са повече коне (на книга). Ролята му е не толкова да увеличава конете, а да подобри кривата на въртящия момент в ниските обороти, чрез оптимизиране на пълненето.

                              От всичко казано дотук излиза, че няма да се получи нищо фрапантно при замяна на пластмасов колектор с алуминиев.
                              Съжалявам, че щях да излъжа колегаите. Чувал съм за промяна дължината на смуквателя, но не знаех, че го има при Алфа ромео, благодаря за просветлението.
                              145 QV ex.
                              146 Boxer TOTAL ex.
                              147 T.S. Sele top

                              Lancia Dedra 2000 16

                              Comment

                              Working...
                              X